W medycynie mówi się, że żeby skutecznie leczyć pacjenta, to najpierw trzeba postawić właściwą diagnozę. W biznesie podobnie – rzetelna i obiektywna diagnoza powinna być podstawą wdrażanych zmian.
Każde badanie projektowane jest tak, żeby uwzględnić specyfikę Klienta oraz jego potrzeby biznesowe.
Dysponujemy standardowymi narzędziami oraz produktami, które odpowiadają na większość problemów biznesów organizacji w fazie zmiany bądź stojących przed ważnymi wyzwaniami.
Po każdej diagnozie opracowujemy raport diagnostyczny oraz rekomendacje praktycznych działań, których wdrożenie spowoduje poprawę funkcjonowania firmy. W każdym projekcie przeprowadzamy też sesję warsztatową z najważniejszymi Interesariuszami podsumowującą wyniki diagnozy.
Diagnoza kultury organizacyjnej służy opisaniu środowiska oraz wartości firmy i pracowników a jednocześnie określeniu czy jest to kultura pro czy anty efektywnościowa. Diagnoza kultury organizacyjnej może też służyć określeniu tego na ile organizacja tworzy przyjazne środowisko pracy.
METODA:
Badanie przeprowadzane jest w formie ankiety na reprezentatywnej grupie pracowników w rozbiciu według struktury organizacyjnej i poziomów w organizacji.
Efektem końcowym jest raport diagnostyczny oraz rekomendacja działań wspierających zmianę kultury organizacyjnej zgodnie z kierunkiem wyznaczonym przez firmę.